wel besteld niet ontvangen

  • 25 December 2023
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

heb een e-ticket besteld en betaald he deze nog niet ontvangen.is voor 10-1-2024. als ik deze niet binnen krijg zal ik een rechts zaak beginnen tegen ns en de schade op hun verhaalen


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is verstandig even in de junkmail of, zoals u wilt, bij de reclame te kijken. Daar staan ze meestal. Wat ook vaak fout gaat is dat er een foutje zit in het opgegeven mailadres. Dan zult u het uiteraard niet ontvangen. Of u besteld en betaald heeft, daar kan men bij Klantenservice snel achterkomen en dan krijgt u het nagestuurd. Via Internet is het contact gratis.

heb een e-ticket besteld en betaald he deze nog niet ontvangen.is voor 10-1-2024. als ik deze niet binnen krijg zal ik een rechts zaak beginnen tegen ns en de schade op hun verhaalen

Wie bestelt er in hemelsnaam een eticket twee weken van tevoren als je weet dat dat niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden???

Reputatie 7
Badge

Een rechtszaak? Dat lijkt me overdreven. U reist pas op 10 januari dus tijd zat om dit nog te regelen.

Reputatie 7
Badge +4

Dit soort onzin en levenshouding valt niet serieus te nemen. Dat moeten we dan ook maar niet doen. Eigenlijk is het tragisch dat mensen op deze wijze hun eigenbelang kracht denken bij te kunnen zetten. De onnodige polarisatie en afrekencultuur is zelfs het thema van de kersttoespraak. 

Reageer