Hoi. Ik heb ns weekendvrij 1e klass. Meestal geen probleem maar heb nu 2x bij arriva gehad dat hun dat niet kunnen zien. Iemand anders ook dit probleem want vind het behoorlijk vervelend beschuldigd te worden dat ik verkeerd zit. Heb dat eerst op het traject venlo roermond en nu maastricht heerlen vandaag weer.
ns weekendvrij 1e klass
Beste antwoord door Thom
U moet echt bij elke vervoerder in- en uitchecken. Na uw incheck reis met NS checkt u uit bij NS en in bij Arriva. Aan het eind van uw reis checkt u uit bij Arriva.
Ik denk dat u wel het ingecheckt bij NS, en (na het al dan niet uitchecken bij NS) niet bij Arriva incheckte.
Ik reis regelmatig van Gouda naar Feanwalden, daar werkt het net zo en het verloopt altijd probleemloos.
Ik denk dat u het systeem van in- en uitchecken bij verschillende vervoerder niet goed toepast. Het is niet zo dat u aan het begin kunt inchecken bij NS, en aan het eind van uw reis uit kunt checken bij Arriva. Dat gaat gegarandeerd mis en is weliswaar wel een keer op te lossen, maar het is altijd gedoe waar niemand wat aan heeft.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.