Skip to main content
beantwoord

Meerreiskorting dalurenkaart

Ik heb een abonnement Dalurenkaart, maar het lukt mij niet om een meereiskorting te activeren.

Al ik click op meereiskorting activeren, gebeurt er niets.

Mijn kaartnummer is 3528.

Wat is het probleem???

Gr. Anka

Beste antwoord door MoDe

Als je een dalurenkaart hebt, dan heb je al korting. Of bedoel je dat je geen code kunt opvragen voor samenreiskorting?

Om iemand met jou te laten samenreizen kun je in mijnNS een code aanvragen die je stuurt naar degene die met jou wilt samenreizen. Diegene kan met die code samenreiskorting activeren of een kaartje met korting kopen.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, we kunnen niet bij klantgegevens en dus niets met jouw kaartnummer.

Bekijk origineel

6 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2025

Als je een dalurenkaart hebt, dan heb je al korting. Of bedoel je dat je geen code kunt opvragen voor samenreiskorting?

Om iemand met jou te laten samenreizen kun je in mijnNS een code aanvragen die je stuurt naar degene die met jou wilt samenreizen. Diegene kan met die code samenreiskorting activeren of een kaartje met korting kopen.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, we kunnen niet bij klantgegevens en dus niets met jouw kaartnummer.

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24996 reacties
  • 16 maart 2025

U kunt het nummer nog gedurende 45 minuten verwijderen. Klik op de drie puntjes rechts onderaan en kies voor ‘Bewerk’. Als u dat niet doet, doet een moderator dat.

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9209 reacties
  • 17 maart 2025

Hallo AnkaRoelof en welkom bij de NS Community,

Ik heb het nummer van je kaart verwijderd, zoals Thom al aangaf. Bedankt voor het correcte antwoord, Robert. Meer informatie over Samenreiskorting kan je hier vinden.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7288 reacties
  • 17 maart 2025
Erryt NS schreef:

Bedankt voor het correcte antwoord, Robert.

Robert geeft veel goede antwoorden, maar hier zie ik 'm niet 😉

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24996 reacties
  • 17 maart 2025

De credits zijn voor ​@MoDe 😀

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9209 reacties
  • 17 maart 2025