Skip to main content

Goedendag, 

Op station Dieren zijn alle vier de liften buiten werking. Dit is reeds bekend bij reisassistentie, maar het wordt niet gemeld in de NS app en ook niet op de liftdeuren zelf. 

Had het in de app gestaan, dan was ik thuis gebleven ipv met de rolstoel door de regen kachelen en weer terug.   

Wie is verantwoordelijk voor een alternatieve toegang tot het perron?

Vriendelijke groet 

 

Hoi Wenda, dat is erg jammer om te lezen.

Ik zal het signaal doorzetten dat dit niet in de app staat. Ik heb hierover ook even gebeld met mijn collega's van Reisassistentie, en zij geven aan dat als je afhankelijk bent van de lift dat je het beste gebruik kunt maken van NS Reisassistentie. Zij zijn in staat mee te denken en eventueel te zorgen voor vervangend vervoer. Ik zie inderdaad problemen met de liften in Dieren.


Dank je @Tomas NS ,

Ik ben bekend met Reisassistentie, in dit geval gaat het specifiek om communicatie hieromtrent en de vraag welke partij verantwoordelijk is voor toegankelijkheid tot het perron (omdat er geen alternatief is voor rollers bijvoorbeeld een hellingbaan).

Fijne avond.


De lift op station Dieren werkte afgelopen zaterdag niet.
Net gebeld met de klantenservice  met de vraag of de lift morgen wel werkt. Zij weten het niet. Ze wisten ook niet dat de lift het zaterdag niet deed. Ze raden aan om met station Dieren zelf te bellen. Een telefoonnummer van het station kunnen ze niet vinden. Via Google kan ik het ook niet vinden. Ze raden aan om morgen naar het station te gaan en daar kijken of de lift het doet.  
 


Dat is niet het advies wat we behoren te geven. Ik zal er een melding van maken. Helaas kan ik geen indicatie geven hoe snel de lift gerepareerd kan worden. Het ligt eraan wat er defect is en/of er onderdelen besteld moeten worden.


Reageer