Skip to main content
beantwoord

openen acties ns wintercity lukt niet


Na wel 5 keer aanmelden voor de ns wintercity krijg ik eindelijk een mail terug. Ik kan meedoen met de quiz vragen, maar de dagelijkse mails van cadeaus en acties en of een warme waardebon kan ik niet openen. Het slot blijft erop. Hoe kan dit? 

Beste antwoord door Lorena NS

Hey nurdje en Laura96 en welkom bij de NS Community! 

Dit is helaas een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Probeer het later vandaag of later deze week nog even opnieuw. Ik ga ervan uit dat dit probleem dat is verholpen.

Bekijk origineel

  • Op het juiste spoor
  • 5 december 2023

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had mij al aangemeld vanaf de eerste mail die langsgekomen was,  en dit 2x herhaald. Gisteravond eindelijk toegang gekregen maar dan staan alle dagen op slot.


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 5 december 2023

Hey nurdje en Laura96 en welkom bij de NS Community! 

Dit is helaas een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Probeer het later vandaag of later deze week nog even opnieuw. Ik ga ervan uit dat dit probleem dat is verholpen.


Hoogenestje
  • Op het juiste spoor
  • 5 december 2023

Ik heb nu nog hetzelfde probleem, het " schuifje" werkt niet, en de cadeautjes zitten op slot, erg balen dit.

 


  • Op het juiste spoor
  • 6 december 2023

Ik reageer nog maar even om te laten weten dat ik gisteren nog even contact heb gehad in de chat met de klantenservice. Die had het doorgezet, en sinds gisteravond heb ik toegang tot alle logische dagen en cadeaus!


  • Op het juiste spoor
  • 7 december 2023

Beste NS, 

Ik kan alles nu openen en elke dag meedoen me de acties. 

Leuk opgesteld. De trein rijdt nu tenminste...


Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 8 december 2023

Ongewenste mail gecheckt? Er is niemand anders actief met hetzelfde mailadres?


  • Op het juiste spoor
  • 8 december 2023

Beste NS,

Ik heb ook het probleem dat ik de knoppen niet reageren en niet responsive zijn. Hierdoor loop ik acties en cadeautjes mis.

Hoe kan dit?


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 8 december 2023

Welkom op onze NS Community, Merelrosa. Als ze al zijn verlopen, dan zijn de knoppen niet meer actief. Welke knoppen betreft dit momenteel?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 8 december 2023
Meerbrugwachter schreef:

Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 

Je hebt een abonnement, een eigen MijnNS met een eigen emailadres?


  • Op het juiste spoor
  • 8 december 2023
MoDe schreef:
Meerbrugwachter schreef:

Ook na diverse suggesties van Klantenservice heb ik na 5 pogingen het opgegeven om mee te doen aan het Winterspel / Wintercity.

Ik meld me aan >> Leuk dat je meedoet »  Accepteer de voorwaarden » Binnen enkele minuten ontvang je een mail ». Die mail komt nooit door!!

Het verzoek om mee te doen aan het klantenpanel bereikt me wel altijd (steeds keurig ingevuld) maar dit gaat je neus voorbij.

Geen meereiskorting € 8,95

Geen upgrade Eerste Klas

Geen Kiosk

Treurig hoor, terwijl huisgenoten er wel voordelig erop uit kunnen trekken deze winter!

 

Je hebt een abonnement, een eigen MijnNS met een eigen emailadres?

Hier hetzelfde probleem, wel abonnement en account maar mail komt nog steeds niet binnen. Bijzonder irritant


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
Laura NS schreef:

Welkom op onze NS Community, Merelrosa. Als ze al zijn verlopen, dan zijn de knoppen niet meer actief. Welke knoppen betreft dit momenteel?

Er zijn helemaal geen verlopen acties. Voor elke dag kan je één keer meedoen, ook als die dag in het verleden ligt.


Reageer