Mijn vrouw en ik wilden van Amersfoort terug naar Bilthoven, Op de heenweg gebruikten we een extra trein die i.v.m. werkzaamheden tijdelijk reed tussen het Maliebaanstation en Amersfoort. Voor de terugweg namen we een trein op deze route. Bij controle bleken twee dingen;:we hadden ingecheckt Syntus (RRRs) in plaats van bij de NS en de trein zou niet in Bilthoven stoppen..
De controleurs zorgen ervoor dat de trein toch even, alleen voor ons, in Bilthoven stopte. Ze vertelden ons hoe we bij een informatiezuil op het perron konden vragen een poortje te openen en dat we niet moesten vergeten ons geld terug te vragen. Het poortje ging vlot open. Wat een geweldige service! Hopelijk gaat het terugvragen van het instaptarief net zo vlot. Maar een compliment voor beide controleurs!
Wat een service
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.