Ik (en meerdere forenzen) trof woensdag 11 januari 2023 rond 6.40 uur de bewaakte NS fietsenstalling van het Amstelstation te Amsterdam gesloten. Omdat ik natuurlijk trein moest halen (werk wacht niet) heb ik helaas fiets op Julianaplein naast station moeten zetten, naast speciale scooterplek, niet lukraak op stoep, want er zijn geen fietsenrekken meer naast Amstelstation, maar helaas heeft gemeente mijn fiets weggehaald. Kosten depot 35 euro. Ik zie die graag vergoed door NS (ik kan rekening voorleggen), maar ik raak in een paarse krokodil-discussie met dame/heer van de chat op de NS website. Collega telefonische klantenservice zei dat bedrag eenvoudig vergoed zou worden via chat, maar chatfunctionaris beweert tegendeel.
beantwoord
Kosten door gesloten NS stalling Amstel station
Beste antwoord door Erryt NS
Uiteraard oprechte excuses voor de stalling. Ik zal daar ook een melding van maken. Je kan altijd een verzoek tot vergoeding bij ons indienen, maar ik durf geen uitspraak te doen over wat de vergoeding zal zijn als deze uit coulance zal worden toegekend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.