Ik heb sinds 26-03-2023 een NS flex altijd vrij abonement. op mijn ns staat dat er geen product op te halen is, maar mijn OV kaart blijft toch op saldo inchekcen en dit blijft van mijn rekening afgeschreven worden.
hoe kan ik dit oplossen, het abonement staat al op de juiste kaart en zou moeten werken.
Beste antwoord door MoDe
Wat heb je als ingangsdatum? Was dat 26-3-23? Flex als nieuw product is pas op te halen op de ingangsdatum.
Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt 't het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Wat heb je als ingangsdatum? Was dat 26-3-23? Flex als nieuw product is pas op te halen op de ingangsdatum.
Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je kunt 't het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.