Goedemorgen,
Afgelopen week hebben we een retourreis gemaakt met de tram in Utrecht op een NS Flex abonnement. Helaas is het in- en uitchecken niet helemaal goed gegaan, op de heenreis zijn we vergeten uit te checken. In Utrecht staan de paaltjes (blijkbaar) op het perron en niet in de tram zelf zoals in de rest van Nederland. Bij aanvang van de terugreis een uur of 3 later, checkte het systeem dus alsnog uit, en kort daarna konden we alsnog inchecken voor de terugreis.
Met de facturatie van de ritprijs via NS Flex is nu iets vreemds gebeurd, de heenreis kost 4,37 en de terugreis 0,30 terwijl het 1,38 per enkele reis hoort te zijn.
Weet iemand toevallig hoe dat kan? De begin en eindhalte zijn wel gewoon goed geregistreerd. En bij wie moet ik zijn om beide ritten te laten herstellen? Ik denk zelf NS want die zal de facturatie doen en technisch gezien is er geen gemiste check-in of check-out omdat dit dus via paaltjes op het perron gaat. Bij mijn medereiziger met eveneens een NS Flex is de ritprijs precies hetzelfde.