Ik vind de NS Flex abonnementen niet altijd een handig idee. Je betaalt voor reizen achteraf en het werkt een beetje naar een credit card idee. Mijn persoonlijke mening is dat je beter je treinreizen dan eigenlijk meteen kan betalen in plaats van achteraf. Mensen die vaak in deze tijd in de schulden zitten is ook niet fijn dat sommige mensen dan ook niet fijn dat ze anders het financiële overzicht totaal eraan kwijt raken. Zeker als de boodschappen, de huur, hypotheek, etc dan zodanig duurder zijn gaan worden. Dat je treinkosten meteen kan worden betaald is toch beter als mensen ook beter kunnen gaan kiezen naar reizen op saldo. Ik hoop wel dat weer binnenkort of zsm weer mogelijk wordt dat NS abonnementen Altijd Voordeel als Weekend Vrij en Traject Vrij ook weer de mogelijkheid kan bieden om over te stappen naar Reizen op Saldo. Dit kan dan net als de Klassieke Dal Voordeel meer mogelijkheid bieden. Over het Dal Vrij, en Altijd Vrij denk dat het reizen op saldo niet nodig is omdat je altijd vrij kan reizen en verder geen extra kosten qua ritprijzen zijn verbonden. Het Weekend Voordeel is voor mij iets nieuws dat bestond vroeger niet als Reizen op Saldo eventueel kan dat ook toegevoegd worden maar dan zou dan eerder een jaarabonnement voor kunnen afsluiten en Altijd Voordeel kan ook per jaar worden afgesloten worden desnoods in maandelijkse termijnen. Voor Traject Vrij (dus reizen op saldo) kan misschien beter via de kaartjesautomaat worden gekocht met een persoonlijke OV chipkaart. Maar dat laatste was er dacht ik al.
beantwoord
Altijd Voordeel, Weekend Vrij, Weekend Voordeel en Traject Vrij terug naar reizen op saldo???
Beste antwoord door Lorena NS
Hi Rhido-Jesper,
Jouw suggestie zal ik doorzetten! Zelf denk ik niet dat deze abonnementen nog terugkomen, maar zeg nooit nooit. Vooralsnog blijft alleen het Dal Voordeel abonnement op saldo beschikbaar. Het Traject Vrij (en Altijd Vrij) is inderdaad nog verkrijgbaar bij de automaat!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.