Hallo allemaal, ik heb wat vragen over de functie als medewerker service en veiligheid.
Het lijkt mij namelijk een prachtig beroep, ik zou mijzelf graag wat meer verdiepen in deze functie. Ik hoop dat iemand mij kan informeren/helpen.
Ik vroeg mijzelf af wat ik bij het psychologisch onderzoek en het medisch onderzoek kan verwachten. Ik heb veel verhalen op internet gelezen maar dat gaat volgens mij voornamelijk over de functie als machinist, of zijn alle medische testen hetzelfde?
Indien mogelijk zou ik het ook waarderen als iemand van de MV&S zijn ervaringen zou willen delen met mij (en de rest hier op het forum). Ik heb het verhaal van mevrouw Tadmine op de NS site gelezen. Toch vraag ik mijzelf af wat mensen hier het leukste en misschien het minst leuke aan deze functie vinden. Ook zou ik graag willen weten hoe de opleiding was en waar ik mijzelf op moet voorbereiden.
Momenteel ben ik trouwens werkzaam als beveiliger. Sluit dit goed aan op deze functie? Ik heb zowel als object beveiliger als mobiele surveillant gewerkt.
Alvast bedankt voor de hulp.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.