- Hi, ik heb op 4 juli een online kaartje gekocht voor de reis van Bussum-Zuid naar Utrecht Centraal. Deze heb ik via de NS app gekocht. Toen ik dit kaartje wilde scannen lukte het niet en moest ik bij de automaat een nieuw kaartje kopen. Ik heb dus in totaal €11,40 betaald voor een ritje. Die eigenlijk 5,20 zou moeten kosten. Het kaartje via de app koste €5,20 en die bij de automaat €6,20. Ik heb net contact gehad met de klantenservice van de NS en die zei mij dat ik via de chatfunctie contact moest zoeken en dat ik dan die €6,20 terug zou moeten krijgen.
beantwoord
geld terug van kaartje
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Bramgoossens en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat je telefonisch niet gelijk bent geholpen. Deze claim kan ook telefonisch worden opgelost. Dit kan via al onze kanalen. Onze contactgegevens kan je hier vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.