Skip to main content
beantwoord

al 6 maanden geen antwoord op mijn klacht

  • 28 augustus 2022
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

15 April 2022 Klacht ingediend, telkens kreeg ik een bericht dat de mail ontvangen was en het nog even duurde voordat het behandeld werd ?????????? 4 Maanden geleden nu , ik ben het zat, Ombudsman inschakelen ????

 

Beste antwoord door Henkpeetersen

Volgens mij is het dan nog maar 4 maanden geleden. Maar NS heeft momenteel overal gigantische achterstanden. Ombudsman doet ook niet veel. Heeft wat mij betreft weinig nut.

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3795 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2022

Volgens mij is het dan nog maar 4 maanden geleden. Maar NS heeft momenteel overal gigantische achterstanden. Ombudsman doet ook niet veel. Heeft wat mij betreft weinig nut.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 28 augustus 2022

Sorry, 4 maanden, maar ook dat is te gek voor woorden , toch !

 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2343 reacties
  • 28 augustus 2022

Als je na een redelijke termijn (meestal vier weken) geen reactie op een klacht hebt gehad, waar hier m.i. sprake van is, kun je ook nog overwegen deze voor te leggen aan de geschillencommissie of evt. de civiele rechter voor (in beide gevallen) een bindende uitspraak i.p.v. een (niet bindend) advies van de Ombudsman.