Ik heb online een jongerendagkaart gekocht en ik heb een mail gekregen, nu deed die het in de app niet en zij de app dat ik geen kaartje had, nu heb ik hem nog een x moeten kopen. Dat kostte me weer 7,60
beantwoord
kaartje online
Beste antwoord door Daniël NS
Hallo Abrandi! Welkom bij de NS Community.
Thom heeft gelijk. Je beste optie is nu om contact op te zoeken met onze Klantenservice. Als de tickets identiek zijn dan zijn er vaak wel opties om je te helpen. In het vervolg raad ik je wel aan om eerst contact op te zoeken voordat je een tweede ticket koopt om extra kosten te vermijden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.