Gisteren heb ik deze situatie aangekaart bij NS. Ze dachten dat ik een boete had gekregen en ze behielden het standpunt dat dit rechtmatig was. Ik had echter niet eens een boete gekregen. Ik heb wel alles aan hen verklaard. Ze steunden de corrupte conductrice. Ik vind het heel gek. Normaliter reageren ze zelfs, als je boos bent. Nu negeren ze zowel mijn reacties over dat incident als over andere coupons.
Ik heb trouwens vandaag een willekeurige conductrice aangesproken. Ze zei dat de notitie over inbeslagname inderdaad niet waar was en overbodig was .” In beginsel is het officieel wel de bedoeling dat je bij terugsteken in-en uitcheckt , maar bij Studenten OV maakt dat niet zo veel uit. Als het bij mij zou gebeuren, zou het helemaal prima zijn”. Dus NS heeft me en verkeerd geïnformeerd en ik krijg geen voucher als compensatie bijvoorbeeld en ze negeren nu al mijn berichten. Je kan dan toch een excuus als klantenservice verzenden. Maar nu krijg ik helemaal geen reacties meer. Ik vind het echt heel apart. Maar ik laat het wel bezinken. Ik ga echt niet overtikken hierover. Je kan eerder niks verwachten van mensen dan iets.