Skip to main content
beantwoord

Geen gegevens bij mijn reishistorie

Ik krijg geen gegevens bij mijn reishistorie te zien terwijl dat pas geleden nog wel lukte. Is er een storing?

Beste antwoord door Aurora NS

Hi Taramisuetravels! Welkom op de Community.

Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens. Excuus! We zijn met een oplossing bezig.

Bekijk origineel

8 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • 435 reacties
  • Antwoord
  • 6 juli 2022

Hi Taramisuetravels! Welkom op de Community.

Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens. Excuus! We zijn met een oplossing bezig.

Dank voor de snelle reactie :)

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7333 reacties
  • 6 juli 2022
Aurora NS schreef:

Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens.

*zucht*

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 7 juli 2022

Waarom ligt dit stuk er constant uit? Elke keer wanneer ik het nodig heb moet ik eerst wachten omdat hij weer in storing ligt. Wat is er zo fragiel aan dit stuk waardoor hij het niet stabiel blijft doen?

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 12 juli 2023

Ik heb mijn kaart wel gekoppeld maar zie alleen de NS reizen en geen andere gemaakte reizen met het OV

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13146 reacties
  • 12 juli 2023

Dan reist u waarschijnlijk op saldo. In dat geval kunt u reizen met andere vervoerders inzien in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl.

Voor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien? 

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30119 reacties
  • 29 augustus 2023
FlorisinZandvoort schreef:

Voor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien? 

Je zou tot 18 maanden terug moeten kunnen. Heb je sinds oktober 2022 een nieuwe ov-chipkaart? Dan moet je de oude kaart selecteren (of koppelen).

Reageer