Ai, net een jongerendagkaart voor m’n dochter gekocht; blijkt ze er voor 9.00 niet mee te kunnen inchecken. Nu maar ‘gewoon’ ingecheckt. Kan ik m’n geld terugkrijgen?
dagkaart na 9.00!?!
Beste antwoord door Tochjo
In principe is het niet mogelijk uw geld terug te krijgen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch later op de dag met dit ticket gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou uw dochter gratis kunnen reizen.
U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.