Skip to main content
beantwoord

Abonnement

• 24 januari 2025
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Beste medewerkers, Ik heb mijn abonnement opgezegd en heb nu een €0 abonnement, maar toch wordt er geld afgeschreven van mijn rekening. Kunnen jullie mij helpen?

Mvg,

Twink Hogervorst

Beste antwoord door Daniel

Dit is een reizigers helpen reizigers community, wij kunnen uw gegevens niet inzien en dus niet helpen. Wel uitleggen: gezien uw opzegging minder dan een maand geleden is zullen op deze factuur waarschijnlijk nog reiskosten staan tussen uw vaste factuurdatum in november en de datum van opzegging in december.

Bekijk origineel

3 reacties

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • 2032 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2025

Dit is een reizigers helpen reizigers community, wij kunnen uw gegevens niet inzien en dus niet helpen. Wel uitleggen: gezien uw opzegging minder dan een maand geleden is zullen op deze factuur waarschijnlijk nog reiskosten staan tussen uw vaste factuurdatum in november en de datum van opzegging in december.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2327 reacties
  • 24 januari 2025

Ter aanvulling: in MijnNS kunt u een volledig  factuur vinden met specificatie van de reizen en (in dit geval dus niet van toepassing) abonnementen waarvoor kosten zijn berekend.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30067 reacties
  • 25 januari 2025

Je hebt je abonnement op 29 december gewijzigd naar Flex Basis (€ 0,00 per maand) maar reiskosten betaal je natuurlijk gewoon.

Zie je factuur en dan pagina 2 voor de details, het zal ongetwijfeld om reiskosten van vóór 29 december gaan.

Als je NS Flex in zijn geheel wilt opzeggen (dus terug naar reizen op saldo), dan zie https://www.ns.nl/abonnementen/online-opzeggen/tijdelijk-stopzetten

Dat moet je binnen een maand bij een automaat bevestigen (bestelling ophalen).

Als je geen Flex facturen/incasso’s meer wilt (zoals die € 5,88) en saldo laden te onhandig vindt, dan reis op een bankpas.

Reageer