Ik kan niet uitvinden of het mogelijk is 65+ korting te koppelen aan mijn abonnement Flex Dal Voordeel abonnement.
Mijn vraag is dus of ik buiten de daluren met mijn Flex Dal OV chipkaart met 65+ korting kan reizen bij NS.
Ik zie dat ik wel 65+ korting kan koppelen aan mijn pinpas, als ik dus in- en uitcheck met mijn pinpas.
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo STF en welkom bij de NS Community,
Met NS Flex krijg je automatisch 34% korting in de bus, tram en metro mocht je de leeftijd zijn gepasseerd van 64 jaar. Dit geldt zoals iMark al aangeeft niet voor de trein, maar je krijgt wel 40% korting tijdens de daluren omdat je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt.
Met NS Flex krijg je automatisch 34% korting in de bus, tram en metro mocht je de leeftijd zijn gepasseerd van 64 jaar. Dit geldt zoals iMark al aangeeft niet voor de trein, maar je krijgt wel 40% korting tijdens de daluren omdat je een NS Flex Dal Voordeel abonnement hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.