Door een storing in de NS app kon ik de klasse vandaag niet wisselen van 1 naar 2. Daarom betaalde ik teveel voor een 2e klas reis. Hoe kan ik dat verschil terugvragen? Ik reis met een NS flex altijd voordeel abonnement.
beantwoord
terugvragen klassewissel
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo MarcP010 en welkom bij de NS Community,
Ter aanvulling op MoDe wil ik je het advies geven mocht dit nogmaals gebeuren dat je dan van te voren contact opneemt. Mijn collega's kunnen dan deze afspraak maken en een notitie achterlaten, maar daarin kan ik ook geen garanties geven. Het valt inderdaad niet te controleren of je wel of niet in de tweede of eerste klasse de reis hebt gemaakt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.