Goedenmorgen. Ik heb een vraag. Mijn factuur word altijd de 6 de eraf gehaald maar mijn geld is dan niet binnen hoe kan ik een andere datum aangeven zodat ik dit elke maand dat kan doen. Voordat ik de 14de niet meer kan reizen naar mijn werk. Van beverwijk met DE BUS NAAR AMSTERDAM!
Andere betaal datum
Beste antwoord door Tochjo
De incassodatum kan niet gewijzigd worden, want deze is gekoppeld aan de ingangsdatum van uw abonnement: elke maand krijgt u een dag na de nieuwe maand is ingegaan een factuur, waarvan het bedrag enkele dagen later van uw rekening wordt afgeschreven.
Overigens is het geen ramp als u een enkele keer niet tijdig kunt betalen. Als de incasso mislukt, krijgt u een mail met instructies om het bedrag zelf over te maken. Daarvoor hebt u dan een aantal weken de tijd. In die tijd kunt u gewoon met uw abonnement blijven reizen. Pas als u na meerdere herinneringen niet betaald hebt, wordt het bedrag overgedragen aan een incassobureau en wordt het abonnement stopgezet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.