Skip to main content

Ik heb een daluren abonnement gekocht met keuzedagen. Nu moet ik dit abonnement activeren op de automaat onder de bestelling. Ik kan wel mijn keuzedag ophalen maar niet mijn daluren abonnement. Het is een grijs vlakje te zien met dal uren abonnement  met een vinkje. Is mijn Abonnement wel geactiveerd? Ik kreeg een mail dat ik dit wel moet doen. Ik wil nu reizen met korting op mijn betaalde abonnement maar nog niet de keuzedag gebruiken. Kan maar 1 bestelling ophalen alleen die van de keuzedag. Hoor graag van jullie

Haal de keuzedag nog niet op. Deze zal als 1e gebruikt worden, als je incheckt.

Wat is de ingangsdatum van het abonnement. En staat het abonnement in mijnNS? Het kan zijn dat op het moment dat jij bij de automaat jouw kaart voor het schermpje hield, het abonnement er al opgezet werd.

Of jouw abonnement actief is, dat kun je testen door in te checken. Je zou dan zien dat je met korting reist (bij dal voordeel op saldo). Als je niet gaat reizen en binnen een uur uitcheckt op hetzelfde station, dan betaal je niets.

Welke reisproducten staan er nu al op de OV-chipkaart?

Kijk op de NS ticket automaat bij het productenoverzicht en vertel het ons.

Of maak een foto en toon die ons (zonder kaartnummer).

Ik meen dat een saldo-abonnement tegenwoodig bij een NS incheck automatisch op je kaart gezet wordt, kijk anders even bij een automaat (of bij ov-chipkaart) naar de producten die op je kaart staan.

Als je wel de Keuzedag(en) ziet lijkt het me in orde.

Reageer