Ik wil weten waarom ze me 61 euro in rekening hebben gebracht
factuur
Beste antwoord door Tochjo
Een bedrag van 61,20 euro komt overeen met de jaarlijkse abonnementskosten voor een klassiek Dal Voordeel-abonnement (reizen op saldo). Hebt u zo'n abonnement? Wellicht bent u vorig jaar afgestudeerd en hebt u het toen afgesloten, toen u het een jaar gratis kreeg? Dat abonnement wordt automatisch verlengd.
Hoe dan ook, in Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening zijn gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen.
Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarvoor het geld is afgeschreven. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.