Ik heb gisteren een factuur ontvangen en die heb ik gelijk betaald. Met hetzelfde IBAN-nummer en factuurnummer. Vandaag kreeg ik weer een brief waarin stond dat ik nog niet had betaald. Maar ik wil niet dubbel betalen. Help me alsjeblieft hoe ik kan weten of mijn betaling goed is gegaan.
beantwoord
Factuur Betalen
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Yobilyn,
Het kan zijn dat de betaling en de brief elkaar gekruisd hebben. Hier op deze community kunnen we dat niet zien. Hier helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.
Als je het zeker wil weten, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.