Skip to main content
beantwoord

gebruiksonvriendelijk abonnement omzetten

Ben als 60-plusser zojuist meer dan een uur bezig geweest te proberen mijn NS Flex voordeel om te zetten naar een voordeel-abonnement met keuzedagen.

Diverse keren door het systeem maar zonder succes. Uiteindelijk supergefrustreerd mijn abonnement helemaal opgezegd

Beste antwoord door Anonymous

Hoi ​@Sloddie,

Oei, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als het niet lukt.

Kunt u aangeven wat er misgaat? Krijgt u foutmeldingen? Zoja, welke?

U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met de NS Klantenservice. Zij kunnen u hiermee verder helpen. U kunt bellen naar +31 30 751 51 55 (bereikbaar van 07.00-23.00).

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Maar we kunnen niet bij elkaars gegevens en dus ook geen gegevens aanpassen of omzetten.

Er zijn hier in ieder geval wel gebruikers actief, die veel weten over abonnementen en omzetten daarvan. Dus als u kunt aangeven wat er misging, kunnen zij u misschien toch tips en tricks geven. Ze gaan vast snel reageren.

Als u nu uw huidige abonnement al helemaal heeft opgezegd, zou u ook kunnen overwegen om het Dal Voordeel op saldo met keuzedagen op een nieuwe kaart te bestellen.

Bekijk origineel

2 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hoi ​@Sloddie,

Oei, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als het niet lukt.

Kunt u aangeven wat er misgaat? Krijgt u foutmeldingen? Zoja, welke?

U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met de NS Klantenservice. Zij kunnen u hiermee verder helpen. U kunt bellen naar +31 30 751 51 55 (bereikbaar van 07.00-23.00).

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Maar we kunnen niet bij elkaars gegevens en dus ook geen gegevens aanpassen of omzetten.

Er zijn hier in ieder geval wel gebruikers actief, die veel weten over abonnementen en omzetten daarvan. Dus als u kunt aangeven wat er misging, kunnen zij u misschien toch tips en tricks geven. Ze gaan vast snel reageren.

Als u nu uw huidige abonnement al helemaal heeft opgezegd, zou u ook kunnen overwegen om het Dal Voordeel op saldo met keuzedagen op een nieuwe kaart te bestellen.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13535 reacties
  • 14 maart 2025

Het probleem is denk ik dat je eerst flex moet opzeggen en bij een automaat van de kaart moet halen voor je een op saldo-abonnement er op kunt zetten.

Het makkelijkste is om Dal voordeel op saldo op een nieuwe kaart aan te vragen. Je kunt dan de keuzedagen direct toevoegen. Bedenk wel of je 1e of 2e klas keuzedagen wilt hebben. Eenmaal aangevraagd blijkt het niet meer zo makkelijk te wijzigen.

Reageer