Skip to main content
beantwoord

incasso fietskluis, herinnering terwijl al afgehandeld

Sinds dit jaar moet je een automatische incasso afgeven voor jaarabonnement fietskluis. Dit heb ik begin januari al geregeld en is per mail bevestigd door NS. Toch ontvang ik een brief met herinnering en met de boodschap dat ik geen actie heb genomen. Heel vreemd zijn er meer die dat hebben gehad?

Beste antwoord door Daniël NS

Het kan zijn dat het elkaar net gekruist heeft. Ik raad je aan om het even te dubbel checken bij de klantenservice bullet

Bekijk origineel

11 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1401 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Het kan zijn dat het elkaar net gekruist heeft. Ik raad je aan om het even te dubbel checken bij de klantenservice bullet

• Auteur
  • Intercity
  • 8 reacties
  • 10 februari 2025
Daniël NS schreef:

Die zijn niet te bereiken 

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1401 reacties
  • 10 februari 2025
bullet schreef:
Daniël NS schreef:

We zijn op dit moment beschikbaar, mag ik vragen via welk kanaal dit zou zijn? En heb je ook al andere kanalen geprobeerd?

• Auteur
  • Intercity
  • 8 reacties
  • 10 februari 2025
Daniël NS schreef:
bullet schreef:
Daniël NS schreef:

We zijn op dit moment beschikbaar, mag ik vragen via welk kanaal dit zou zijn? En heb je ook al andere kanalen geprobeerd?

Chat, volgens de robot werd ik binnen 10 minuten doorverbonden, duurde 20 minuten toen nog niets daarom voor forum gekozen

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 1401 reacties
  • 10 februari 2025

Ik kan je alleen aanraden om alsnog zo contact op te zoeken. 

• Sprinter
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Dag Daniel,
dit IS toch contact met de NS.

Ik vind het erg klantonvriendelijk om mensen door te sturen naar een andere vorm van klantenservice...

• 0 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@RoNo

Het is best wat verwarrend. Als je zoekt op klantenservice dan kom je meestal als eerste deze Community tegen. 

Echter deze Community is geen klantenservice. Hier proberen reizigers andere reizigers te helpen. Wel is er hier veel expertise aanwezig. 

We kunnen niet elkaars gegevens inzien of wijzigen. Gelukkig maar. 

De chat vind ik zelf ook niet echt fijn werken. Je moet eerst de chatbot voorbij zien te komen en daarna kan het lang duren voor je iemand treft. 

Het beste is om dit soort situaties te bellen met 030-751 51 55. Ze zijn dag en nacht bereikbaar. Zij kunnen met je meekijken en eventueel zaken aanpassen en uitzoeken. 

Succes in ieder geval. 

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2657 reacties
  • 20 februari 2025
RoNo schreef:

Dag Daniel,
dit IS toch contact met de NS.

Ik vind het erg klantonvriendelijk om mensen door te sturen naar een andere vorm van klantenservice...

Dir is een openbaar forum, geen klantenservice. De NS-website is misleidend door het onder de noemer klantenservice te zetten. NS weet dit, maar doet er niets aan. Ondanks dat dit leidt tot vele vragen van mensen die denken dat ze bij de klantenservice zijn beland en dus ook allerlei persoonlijke gegevens posten.

Het is ook vanuit gegevensbescherming dus een kwalijke zaak dat NS reizigers misleidt en ze er kennelijk toe aanzet om hun persoonlijke gegevens openbaar te maken.

• 0 reacties
  • 20 februari 2025

Ik heb wederom een poging gedaan een bijdrage te schrijven. Net als vorige keer in een ander topic, kreeg ik een rode balk dat de bijdrage eerst moet worden bekeken.

Net als vorige keer snap ik niet wat er mis is met de bijdrage. Staat er nog steeds niet bij, na zeker een uur. 

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 15 maart 2025

Hi, 

Hier hetzelfde,  alle gegevens ingevuld en leuk sticker op fietskluis. Ik contact met klantservice gebeld. Helaas niemand daar kan een applicatie openen om mij antwoord geven wat is aan de hand en of alles nu goed geregeld is. Drama,  totaal niet professioneel dit. En wat nu ? Wordt mijn fiets op straat gezet binnenkort? Ondanks dat ik gewoon vor dit jaar weer heb betaald? Heb kluis al 12 jaar en nog nooit zo iets meegemaakt.  Bellen heeft geen zin dus hoe anders kan je met znS communiceren? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3758 reacties
  • 15 maart 2025

@Son 50 Zie ook dit topic. Blijkbaar is het toch bij meer gevallen niet goed gegaan.

Reageer