Ik heb een weekend vrij abonnement, nu ben ik gestrand in Groningen. Dat kost mij een dure hotelovernachting. Die gaat de ns niet-vergoede. Moet ik als ik maandag terugreis dan ook nog betalen voor de terugreis, of mag ik door de overmacht op mijn weekend vrij terug? Of kan ik het geld terugvragen voor de reis als ik toch betaal.
Mag ik nu door overmacht ook maandag met weekend vrij terug reizen.
Beste antwoord door Erryt NS
Hopelijk heb je nog contact met ons opgenomen om een e-ticket te krijgen, Bob-J. Als je vandaag nog meer kosten hebt gemaakt dan wil ik je het advies geven om deze te laten vergoeden door middel van contact op te nemen met onze klantenservice. Dat wil ik je ook adviseren te doen voor de hotelkosten. Ik kan en mag niets toezeggen, maar je kan de claim in ieder geval indienen via onze klantenservice. Via Live-Chat, Facebook en Twitter kan je dan gelijk een bonnetje meesturen. Onze contactgegevens kan je hier vinden en via dit topic kan je meer informatie vinden over gisteren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.