Dit is op woensdag 15 Jan.gebeurd.Heb na 9.00 uur gereisd Dus wil aub graag een correctie op mijn factuur met geld teruggave
Bvd
Maar de inchecktijd was om 8:52 en dat is spits. Je hebt 5 minuten marge, je had dus vanaf 8:55 kunnen inchecken om de dalkorting te krijgen. De tijd van inchecken telt, niet hoe laat je daadwerkelijk gaat reizen, al moet je wel binnen 30 minuten na inchecken je reis beginnen.
U heeft dus niet teveel betaald. Het misverstand was dat u er vanuit ging dat de tijd van reizen leidend is voor de korting maar dat is niet zo. De tijd van inchecken is bepalend en u bent ingecheckt tijdens de spits. U krijgt geen geld terug in dit soort gevallen.
Verder verstuurt NS geen mails zoals u het hier vraagt en is dit een reizigersforum en geen onderdeel van Klantenservice. Het is hier een forum waarbij ervaren reizigers anderen van dienst zijn, Mooier kunnen we het helaas niet maken, wel duidelijker.
U doet er goed aan uw mailadres meteen te verwijderen. Uw mailadres is voor iedereen zichtbaar op dit openbare forum en dat kan niet de bedoeling zijn.Dit verwijderen moet binnen een uur na plaatsing, anders zal een moderator het wel voor u doen.
Voor het bepalen van tegen welk tarief je reist, wordt uitgegaan van de inchecktijd en niet van vertrektijd. Lees de voorwaarden behorend bij jouw abonnement er op na.
Jouw incheck op 15 januari was tijdens de spits. Je betaalt dan voltarief ook al vertrekt jouw trein na 9 uur. Er is een 5 minuten marge rondom de dal uren. Bij een incheck na 8.55 uur had je tegen dal tarief gereisd.
Je post jouw bericht in een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Omdat jij in de spits hebt ingecheckt zal de klantenservice ondanks dat jij in dal bent gaan reizen niet gaan corrigeren.
Je post jouw bericht in een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. Omdat jij in de spits hebt ingecheckt zal de klantenservice ondanks dat jij in dal bent gaan reizen niet gaan corrigeren.
Wij kunnen inderdaad niet bij klantgegevens. Daarom vreemd dat de telefonische klantenservice TS hiernaar verwijst. Of misschien was er verwezen naar de chat om daar de screenprints bij te voegen, dit is niet de chat. Klantenservice heeft verder misschien niet doorgevraagd naar de inchecktijd, want dan hadden ze daar al gelijk kunnen zeggen wat wij hier nu zeggen. Dus helaas pindakaas, volgende keer letten op de inchecktijd en een paar minuten wachten.
Mijn advies voor weghalen mailadres weggehaald. @Thom was me net voor
Dan was je toch goed bezig? Ik heb het dacht ik ook als aanvulling geschreven toen ik het zag. Het gaat er hier om dat de mensen hier de goede antwoorden krijgen.
Mijn advies voor weghalen mailadres weggehaald. @Thom was me net voor
Dan was je toch goed bezig? Ik heb het dacht ik ook als aanvulling geschreven toen ik het zag. Het gaat er hier om dat de mensen hier de goede antwoorden krijgen.
En het is niet nodig om een advies weg te halen wanneer iemand anders ook dat advies geeft. Als dat advies of een antwoord correct is, geeft dat alleen maar duidelijker aan dat het juist is. Het komt wel vaker voor dat meer mensen een zelfde antwoord geven, soms worden ze ongeveer gelijkertijd gepost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.