Skip to main content
beantwoord

Verzoek tot opzegging weekendabonnement.

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Kunt u alstublieft mijn NS weekendabonnement opzeggen? Ik ben al twee maanden uit Nederland en maak geen gebruik meer van NS-vervoersdiensten.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Jean Claude Hakizimana,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Je kunt het abonnement zelf opzeggen in Mijn NS. Het wordt dan een Flex Basis-abonnement, waarbij je geen abonnementskosten betaalt en uiteraard ook geen korting krijgt. Om ook dat Flex Basis-abonnement van de kaart te verwijderen, zou je langs een kaartautomaat moeten, maar dat wordt lastig begrijp ik.

Mocht het via Mijn NS niet lukken, dan kun je ook contact opnemen met de klanteNService.

Bekijk origineel

1 reactie

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7255 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Hoi Jean Claude Hakizimana,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

Je kunt het abonnement zelf opzeggen in Mijn NS. Het wordt dan een Flex Basis-abonnement, waarbij je geen abonnementskosten betaalt en uiteraard ook geen korting krijgt. Om ook dat Flex Basis-abonnement van de kaart te verwijderen, zou je langs een kaartautomaat moeten, maar dat wordt lastig begrijp ik.

Mocht het via Mijn NS niet lukken, dan kun je ook contact opnemen met de klanteNService.

Reageer