Skip to main content

code meereiskaartje

• 12 februari 2025
  • 8 reacties
  • 319 Bekeken

Wie heeft er een code voor me voor een meereiskaartje voor 8.95

8 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • 12 februari 2025

Wanneer je een NS abonnement kun je aangeven dat je dagjeuit wilt ontvangen. Daar staat momenteel een mogelijkheiden in om.een meereiskaartje aan te vragen.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29959 reacties
  • 12 februari 2025
MoDe schreef:

Wanneer je een NS abonnement kun je aangeven dat je dagjeuit wilt ontvangen. Daar staat momenteel een mogelijkheiden in om.een meereiskaartje aan te vragen.

Oh, waar dan? Zie nergens meer de optie voor Dagje Uit op papier, wel de digitale versie https://dagjeuit.ns.nl/januari-2025-special (link ontvangen op 6 februari) maar daar staat natuurlijk geen code in.

Blijkbaar kan je als je ooit aangegeven hebt alles digitaal te willen nooit meer terug naar post.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • 12 februari 2025

@Robert B ik heb het niet over een papieren versie..

Voor de volledigheid: je kunt de instellingen om nieuwsbrieven, acties, dagjeuit te ontvangen vinden in mijnNS.

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16526 reacties
  • 12 februari 2025

Ik kan het zo ook niet vinden in de digitale Dagje Uit en heb verder geen zin om iedere pagina minutieus te bekijken.

Verder vind ik er iets van als iemand nieuw hier is en blijkbaar alleen een account heeft gemaakt om een kortingcode te vragen. In het verleden heb ik nog wel eens communityleden een kortingcode voor iets aangeboden of toegestuurd, maar wanneer het op een dergelijke manier zoals nu gevraagd wordt dan kun je het bij mij wel vergeten. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29959 reacties
  • 12 februari 2025
Momo schreef:

Verder vind ik er iets van als iemand nieuw hier is en blijkbaar alleen een account heeft gemaakt om een kortingcode te vragen. In het verleden heb ik nog wel eens communityleden een kortingcode voor iets aangeboden of toegestuurd, maar wanneer het op een dergelijke manier zoals nu gevraagd wordt dan kun je het bij mij wel vergeten. 

Dat ja, en mijn laatste (Wintercity) code voor een meereisretour was geldig tot eind januari dus verlopen.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29959 reacties
  • 12 februari 2025
MoDe schreef:

Voor de volledigheid: je kunt de instellingen om nieuwsbrieven, acties, dagjeuit te ontvangen vinden in mijnNS.

Oh, oke en waar staat een optie in om een meereiscode aan te vragen (papieren versie zal ik nooit meer krijgen denk ik, er staat altijd digitaal en kan ik niet aanpassen)

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13463 reacties
  • 12 februari 2025

Foutje van mij. Staat niet in dagje-uit, maar in een mail dd 11-2-25 van NS met Valentijn-acties.

Misschien zoekt ​@Mirrie 1967 een Valentijn?

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16526 reacties
  • 12 februari 2025

Niet iedereen heeft blijkbaar die mail met Valentijn-acties ontvangen, ik in ieder geval niet en TS misschien ook niet. Maar het is nog geen Valentijn, wie weet komt die mail nog. 

Reageer