Skip to main content

Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin allerlei acties voor de NS abbonnemthouder.

Hoewel vermeld wordt dat bij de actie o.a. een Meereisretour  voor 9.95 bij zit is deze helaas nergens te bekennen.

Er valt helaas niets te claimen! 

Heel jammer. 

Heb je je aangemeld met je e-mailadres en heb je een NS abonnement (geen Kids Vrij of NS Zakelijk BusinessCard)? 

 


Ik zie op X ook al weer de berichten binnenkomen en de bevestiging van NS dat er iets niet goed gaat....


Ik zie zo snel 1 bericht dat de actiepagina niet wil laden. Had ik gister ook in Edge, NS cookies wissen loste dat op, zoals ook wel eens met andere pagina's bij NS. Is dus niet iets specifiek voor deze actie.


Heb dezelfde klacht. De optie Meereisretour kan niet worden geladen, noch via de link in de mail, noch via de NS app.


Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.


Goedemiddag Nita.47. Welkom bij de NS Community!

Indien dit het geval is, wil je dan contact opzoeken met onze klantenservice? Ik heb hier en daar een melding hiervan gehoord, maar er is geen overkoepelende storing bekend op dit moment. Een medewerker kan met je meekijken wat hier aan de hand zou kunnen zijn! 


Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.

Die knop”Claim nu” werkt inderdaad niet, die leidt je naar het adres www.ns.nl/kaartjes/couponcodeNSxxxxxxxxx , je gegenereerde actiecode (even de rest voor x-jes vervangen) zit aan het adres van de pagina om je code te verzilveren geplakt en dat werkt niet. Je ontvangt ook een mail met je code en de link naar de inwisselpagina, die werkt wel, tenminste bij mij. 


Neg geen mail gehad (heb op het moment één kaart met Flex Basis), maar via https://wegisweg.ns.nl kan je aanmelden/inloggen met je e-mailadres.

De Claim nu voor het Meereisretour knop geeft inderdaad een foutmelding, dus dan maar de link in de mail volgens of handmatig kopiëren op de couponcode pagina.

En in de voorwaarden… Meereisretour Daluren is een vervoerbewijs geldig voor een heen- en terugreis in de 2e klas, geldig tijdens daluren tussen de op het vervoerbewijs vermeldde vertrek en bestemmingsstation.


Neg geen mail gehad (heb op het moment één kaart met Flex Basis), maar via https://wegisweg.ns.nl kan je aanmelden/inloggen met je e-mailadres.

De Claim nu voor het Meereisretour knop geeft inderdaad een foutmelding, daar moet in de link een ? en = bij, dus moet je dan even https://www.ns.nl/kaartjes?couponcode=NSFXXXXXXXXX van maken.

En in de voorwaarden… Meereisretour Daluren is een vervoerbewijs geldig voor een heen- en terugreis in de 2e klas, geldig tijdens daluren tussen de op het vervoerbewijs vermeldde vertrek en bestemmingsstation.

 


Wat bedoel je met die screenshot? Dat er 2e klas staat? Dat zeg ik toch… 


Wat bedoel je met die screenshot? Dat er 2e klas staat? Dat zeg ik toch… 

De rest van de voorwaarden… jij geeft alleen het 1e gedeelte van punt 1.


Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin een meereisretour voor 9,95. Helaas ontbreekt deze optie op de actiepagina van de ns. Volgens een medewerker van de klantenservice is deze actie inmiddels beëindigd (een dag na de mail) en was niet bereid verdere navraag te doen. Wie kan mij verder helpen nu de ns-klantenservice hiertoe niet bereid is.

 

Midas


Ik kreeg gisteren de nieuwsbrief de " Weg weken zijn begonnen " met daarin een meereisretour voor 9,95. Helaas ontbreekt deze optie op de actiepagina van de ns. Volgens een medewerker van de klantenservice is deze actie inmiddels beëindigd (een dag na de mail) en was niet bereid verdere navraag te doen. Wie kan mij verder helpen nu de ns-klantenservice hiertoe niet bereid is.

 

Midas

Ik vermoed dat het aantal beschikbare meereisretouren op is.

Mogelijk dat iemand hier er een over heeft?


Ik vermoed dat het aantal beschikbare meereisretouren op is.

Mogelijk dat iemand hier er een over heeft?

Ja, ik heb er wel eentje over.


Geen nieuwsbrief gehad. Heb Flex Dal Voordeel en toch regelmatig met de trein gereisd.


Geen probleem met actiepagina laden en code genereren voor meereisretour. Wel doet de blauwe claim nu knop onder de code het niet. Maar code kun je hier invullen:

https://www.ns.nl/kaartjes/couponcode

Nb. Ik ben abonnementhouder en heb mij aangemeld op actiepagina.

Die knop”Claim nu” werkt inderdaad niet, die leidt je naar het adres www.ns.nl/kaartjes/couponcodeNSxxxxxxxxx , je gegenereerde actiecode (even de rest voor x-jes vervangen) zit aan het adres van de pagina om je code te verzilveren geplakt en dat werkt niet. Je ontvangt ook een mail met je code en de link naar de inwisselpagina, die werkt wel, tenminste bij mij. 

Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken


Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?


Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?

Volgens mij bij elke actie dat er wel iets mis gaat.


Oh dit klinkt als een / of ? Die vergeten is in de url... Wat slecht. Ik bel gelijk even met IT om dit te (laten) checken

Is zo te zien al verholpen, wanneer ik het nu doe wordt na kopieren de actiecode niet meegenomen in de url en wordt de verzilver pagina gewoon geladen. 

Ik vraag me dan wel af, test NS dit soort dingen zelf ook of zijn wij hier (onbetaalde) testpersonen?

IT was niet bekend met dit probleem. Ze gaan kijken of er iemand zo snel mogelijk de link kan fixen met couponcode in de URL.


Ik weet niet of het te fixen valt want de toegestuurde URL klopt sowieso niet.

Wat wel kan (en dus gebeurd is), is om die couponcode helemaal te negeren en je naar de algemene couponpagina te sturen, waarna je de code handmatig kunt invullen.


Ik krijg deze melding via de chatrobot`;

 

Momenteel is er een storing waardoor het kan zijn dat het je niet lukt een meereisretour te claimen.

Chatbot Icoon

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.


Ik krijg deze melding via de chatrobot`;

 

Momenteel is er een storing waardoor het kan zijn dat het je niet lukt een meereisretour te claimen.

Chatbot Icoon

We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Probeer het later nog eens.

Je kunt geen code krijgen, of kun je de code niet invoeren?


Het meereisretor kan nog steeds niet geclaimd worden. Klopt dat?


Het meereisretor kan nog steeds niet geclaimd worden. Klopt dat?

Goedemorgen WijnandD, 

Het meereisretour is momenteel weer te claimen. Ben je wel aangemeld via de Weg = weg weken? Je doet dit door naar deze pagina te gaan.

Wanneer je dan op één van de acties met een 'slotje’ klikt, dien je jezelf even aan te melden. Daarna kun je het meereisretour claimen.


Bedankt!


Reageer