Ik klikte op de aanbieding ‘warme drank voor 1 euro' en kreeg de melding dat ik naar mijn mailbox moest gaan. Daar zat alleen de bevestiging in van mijn aanmelding voor de Weg is Weg-actie. Maar geen tegoedbon of iets dergelijks. Hoe kom ik wel aan deze korting?
Weg is Weg-aanbieding gaat naar algemene webpagina
Beste antwoord door Laura NS
Ik klikte op de aanbieding ‘warme drank voor 1 euro' en kreeg de melding dat ik naar mijn mailbox moest gaan. Daar zat alleen de bevestiging in van mijn aanmelding voor de Weg is Weg-actie. Maar geen tegoedbon of iets dergelijks. Hoe kom ik wel aan deze korting?
Als je je aanmeldt, dan ga je inderdaad naar de mailbox. Ga je vanuit die mail weer (via de tegel) naar de weg=weg weken, dan krijg je de optie 'meer info’ te zien en kom je bij de actie. Kun je dit proberen?
Ik klikte op de meereisretourknop, die komt uit op de actie website, maar het meereisretour staat er niet bij.
wat nu? Is de aanbieding niet voor iedereen?
De code kun je aanvragen als je een NS-abonnementhouder bent. Zodra je bent ingelogd in Mijn NS en naar de actiepagina gaat krijg je de optie voor het Meereisretour te zien. We kunnen dan zien of je recht hebt op de actie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.