vanaf 1 januari 2025 hebben jullie de correctie tarieven geminimaliseerd tot maximaal 3 keer per jaar. Nu heb ik 5 januari een gemiste uitcheck ontvangen op mijn faktuur, alleen dat kan helemaal niet want ik ben uitgecheckt op Utrecht centraal, en daar kan je geen uitcheck missen want je moet door de poortjes. Als het systeem bij jullie aan de achterkant niet feilloos is, hoe kan je dan het aantal toegestane correcties gaan limiteren? Ik vind dit echt heel erg raar.
nieuwe voorwaarden ns in en uit check
Beste antwoord door Floor NS
Hi cee123! Welkom bij de NS Community.
Ook bij poortjes kan het voorkomen dat het in- of uitchecken niet helemaal goed gaat, doordat je bijvoorbeeld de kaart te kort/te lang voor de scanner houdt of te snel achter een andere reiziger aanloopt. Het is dan ook belangrijk om goed te kijken op het scherm bij het in- en uitchecken om te controleren of alles goed gaat. Via jouw reishistorie kun je achteraf nalopen of het in- en uitchecken goed is gegaan. Mocht er iets niet helemaal goed zijn gegaan, dan kun je gelukkig tot driemaal per jaar de gemiste in- of uitcheck corrigeren. 😊
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.