Ik heb een dreigmail van de NS ontvangen vanwege te laat uitchecken en reizen in de spits. Het gaat om 3 reizen naar Utrecht Vaartsche Rijn, daar staan de uitcheckpoortjes op het perron, ik ben telkens vergeten uit te checken bij aankomst., dat merk ik op de terugreis, nu dreigt de NS met een boete, bellen met klantenservice is hopeloos: U heeft geen mail ontvangen krijg ik daar te horen, en als u dat wel heeft is het uw eigen schuld. De NS moet daar maar poortjes zetten op dat station dan is het probleem opgelost.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.