Skip to main content

Bijlmer Arena - Den Haag CS

• 17 februari 2025
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

De afgelopen weken reed er een intercity die stopte op Bijlmer arena, Amsterdam Zuid, Leiden en Den Haag CS. Dit was voor mij perfect om al mijn afspraken te redden. Vandaag rijdt deze trein niet, en ik zie ook dat mijn opgeslagen reizen eruit zijn gegooid. Waar kan ik zien of deze trein nog terug komt? Ik heb deze trein echt nodig!

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13112 reacties
  • 17 februari 2025

Deze trein rijdt tijdelijk niet vanwege geplande werkzaamheden. Vanaf 3 maart rijdt deze trein weer. Merk op dat het dit jaar wel vaker voor zal komen dat deze trein door werkzaamheden niet kan rijden, want er staan meer werkzaamheden gepland op deze route.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 18 februari 2025

Ah fijn dat hij per 3 maart weer rijdt. Dankjewel voor je antwoord ​@Tochjo 

Weet je waar ik hier meer info over kan vinden? Ook voor toekomstige werkzaamheden etc.

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13112 reacties
  • 18 februari 2025

Voor informatie over gewijzigd treinverkeer bij geplande werkzaamheden, en eigenlijk ook bij storingen, gebruik ik de website rijdendetreinen.nl. Bij de werkzaamheden Leiden-Den Haag staat rechts precies wat de gevolgen zijn per treinserie. In uw geval gaat het om treinserie 3100, die normaal Nijmegen-Utrecht-Schiphol-Leiden-Den Haag rijdt.

NS publiceert pas enkele weken van tevoren de precieze gevolgen bij geplande werkzaamheden. Het is nu dus nog niet te zeggen wanneer deze treinserie precies niet zal rijden. De ervaring van de afgelopen jaren leert wel dat hij vrij snel sneuvelt als er ergens op de route werkzaamheden zijn, en dat komt bij zo’n lange route met enige regelmaat voor.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025

Hartelijk dank! 

Reageer