Ik krijg een mail van NS over de verbeteringen die per 15 december worden doorgevoerd in de nieuwe dienstregeling, dus ik was vol verwachting. Echter, toen ik in de reisplanner keek wat dit voor mijn dagelijkse werk-kantoor reis betekent, zag ik tot mijn schrik dat de directe verbinding tussen nieuw-vennep en zaandam niet meer voorkomt en dat ik om 12 minuten later aan te komen ook nog eens 2 keer moet overstappen (met dus twee keer kans op nog meer vertraging). Is dit tijdelijk of betekent de nieuwe dienstregeling voor mij (en velen met mij) geen verbetering, maar een verslechtering?
Nieuwe dienstregeling 2025
Beste antwoord door Henkpeetersen
Het is bij elke nieuwe dienstregeling zo dat het voor sommige reizigers beter uitvalt, maar voor sommige reizigers ook slechter. In uw geval gaat de rechtsreeks stoptrein niet meer en zal u inderdaad 2 keer moeten gaan overstappen. Niet prettig, maar ik denk ook echt niets meer aan te doen voor 2025.
Indien u in 2026 verandering zou willen zou ik in ieder geval de mensen op uw station mobiliseren om hierover klachten in te dienen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat voor andere reizigers op uw station de verandering wel gunstig uitpakt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.