Vraag: Ik reis 2/3 maal per week via Amsterdam Centraal naar Amersfoort (7:59 ams). Nu zet de Ns daar 95% van de ritten de Deutsche Bahn (NS international) trein voor in.
nu las ik dat deze zomer 1juni t/m 31 aug er een verplichte zitplaatsreservering voor nodig is. Echter, en nu komt het probleem, als ik wil reserveren op de ns international site dan kan ik alleen een aankomststation in duitsland kiezen en kost me deze reservering 4,90€ extra.
Weet iemand hier meer over? Of heeft iemand een oplossing?
alvast bedankt
verplichte zitplaatsreservering amsterdam-amersfoort (NS international, DB)
Beste antwoord door Tamzin
Vraag: Ik reis 2/3 maal per week via Amsterdam Centraal naar Amersfoort (7:59 ams). Nu zet de Ns daar 95% van de ritten de Deutsche Bahn (NS international) trein voor in.
Waar zijn die cijfers op gebaseerd? U kunt prima van Amsterdam naar Amersfoort reizen zonder gebruik te maken van de internationale DB trein.
die 95% lijkt me zwaar overdreven.
BasMolenaar heeft het specifiek over de trein van 7.59 uur. Dat is inderdaad meestal de internationale trein naar Berlijn.
Misschien om het maar duidelijk aan
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.