Goedemiddag,
Op 13 maart kreeg ik een mail dat het bedrag van 39,34 binnen 3 weken op mijn rekening zou staan. Het is niet uitbetaald. Daarom heb ik gebeld met de NS klantenservice om te vragen waarom het niet is uitbetaald. Na 20 minuten werd de verbinding verbroken. Dit nadat eerder in het gesprek was toegezegd om na te gaan of er een betaalopdracht in het systeem staat en later in het gesprek werd gezegd dat zou worden nagegaan bij een collega waarom niet is uitbetaald.
Niet om kinderachtig te doen, maar bij het factureren gaat nooit iets fout; daar is NS als de kippen bij. Maar nu heb ik een GBTV toekenning nadat ik ook nog eens een mail heb moeten sturen nadat het aanvankelijk niet was toegegaan, en wordt doodleuk niet uitbetaald.
Ik zoek een oplossing, heb de laagdrempelige logische eerste oplossing al geprobeerd (bellen met de klantenservice), maar loop tegen een muur op. Dit zou eenvoudig op te lossen moeten zijn en ik wil er ook eigenlijk wel vanaf; dwz een snelle oplossing. Dit is geen reclame zo voor NS.