Skip to main content
beantwoord

ik ben het niet eens met mijn boete


Ik ben het niet eens met mijn boete want ik had een ov bij me

Beste antwoord door mrfreeze

Als je niet hebt ingecheckt, heb je geen geldig vervoerbewijs en kun je dus een terechte boete krijgen.

Neem zodra je de boete binnen hebt, rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Als het je eerste boete is, en je hebt verder gewoon netjes meegewerkt, is er vaak wel iets mogelijk.

Bekijk origineel

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7250 reacties
  • Antwoord
  • 2 januari 2023

Als je niet hebt ingecheckt, heb je geen geldig vervoerbewijs en kun je dus een terechte boete krijgen.

Neem zodra je de boete binnen hebt, rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter. Als het je eerste boete is, en je hebt verder gewoon netjes meegewerkt, is er vaak wel iets mogelijk.


  • Koploper****
  • 20311 reacties
  • 2 januari 2023
Casper_2007 schreef:

Ik ben het niet eens met mijn boete want ik had een ov bij me

Was je ook ingecheckt?

En was het je eigen OV?


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12618 reacties
  • 3 januari 2023

Bij volledig afgekocht reisrecht hoor je geen boete te krijgen van NS. Daar is al heel veel over gezegd.

Maar wat bedoelt @Casper_2007 met “een ov”? Is dat zijn eigen OV-kaart of die van iemand anders?


Reageer