beantwoord
Naam/omschrijving bij OV-chipkaart in Mijn NS?
Ik heb vier OV-chipkaarten. Lang verhaal kort; het is eenvoudiger met declareren etc. Ik heb ze allevier aan Mijn NS gekoppeld. Maar in de dropdown in Mijn Reishistorie is niet meteen duidelijk te zien wat welke kaart is. Het zijn nogal lange nummers en alleen de eerste vier van de twaalf cijfers zijn gelijk.
Bij de OV-chipsite heb ik deze kaarten allemaal een naam gegeven; (werkkaart/kortingspas/reservekaart etc.). Is die mogelijkheid er ook in Mijn NS? Ik kan me voorstellen dat dit ook handig is voor gezinnen met meerdere kaarten bijvoorbeeld.
Bij de OV-chipsite heb ik deze kaarten allemaal een naam gegeven; (werkkaart/kortingspas/reservekaart etc.). Is die mogelijkheid er ook in Mijn NS? Ik kan me voorstellen dat dit ook handig is voor gezinnen met meerdere kaarten bijvoorbeeld.
Beste antwoord door Jouke NS
Ik heb inmiddels een inhoudelijke reactie ontvangen JoostPunte maar helaas is dat niet de reactie die je wenst. De optie om je OV-chipkaarten in Mijn NS een naam te geven is voorlopig niet van toepassing. Er zijn eerst andere projecten die de functionaliteit van Mijn NS moeten verbeteren die de voorkeur krijgen. Daarnaast zien we dat slechts een heel klein deel van de reizigers meerdere kaarten gekoppeld heeft. De groep die 1 kaart heeft is veel groter en de andere ontwikkelingen zullen voor iedereen positief uitpakken. Vandaar dat we hier de voorkeur aan geven. We gaan op termijn wel kijken naar de verschillen tussen de NS App en de Mijn NS website en mogelijk dat we dingen gelijk gaan trekken maar dat is voor de lange termijn.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.