NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam | NS Community

NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

Badge +3
Ja, bij mij blijven priveberichten ook als ongelezen staan (het 1'tje), in ieder geval sinds gisteren.
Reputatie 7
Badge +3
Hier ook nu.
Ik heb net zelf gekeken maar kom het bij mij niet tegen, Robert B, Henk_NL en Momo. Zien jullie t probleem nog steeds?
Reputatie 7
Badge +3
Ja, het tellertje blijft op 1 staan sinds gisteravond ook al is het nieuwe bericht gelezen.

Helder! Ik heb het bij de moderators ook nagevraagd en krijg daar dezelfde boodschap. Ik ga er melding van maken bij onze systeembeheerder en laat het oplossen. Zodra ik meer weet horen jullie het!
Ik heb inmiddels reactie van de systeembeheerder en het probleem is bekend. Ze geven aan dat er op dit moment testen gaande zijn om het probleem op te lossen. Zodra dat lukt gaan ze het ook daadwerkelijk toepassen. Wordt vervolgd.
Reputatie 7
Badge +3
Bij mij werkt het tellertje weer correct, het 1-tje is weg.
Badge +3
Ha, bij mij ook! Er stond nog een 1'tje maar dat was dus daadwerkelijk een nieuw bericht!

Van minder dan een dag geleden... Gisteren nog vergeefs zitten kijken, dus het begon al te wennen dat die 1 er bleef staan :D

Valt verder wel mee hoor, binnen een week opgelost... Maar nu staat er bij gerelateerde topics niet meer hoe oud die zijn? 🤔

Zoals Momo en Robert B al melden is deze storing opgelost! Bedankt voor het melden!
Beste moderatoren,

Bij mij is dit probleem terug. Ben ik de enigste?

Badge +3
Ga je gang en test het https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=17590

Een PB naar mezelf komt gewoon aan maar het tellertje zegt 0...
Badge +3
Dank @herrie (ik kreeg keurig een mailtje meteen) maar zie dit:


Drie keer gelezen... maar de 1 blijft staan dus het probleem is terug inderdaad (Chrome).

En dan staat er bij jou dus nu 2 (want ik heb even gereageerd)?

Berichten blijven als 'ongelezen' (vet gedrukt) staan. Na reageren gewoon als dun gedrukt, maar dat 1'tje blijft staan dus.
Nee, er staat nog steeds 1. Maar mijn privéberichten zijn wel van 72 naar 73 gegaan.

Zelfs met een bericht terug staat je bericht nog als "ongelezen".


Bedankt voor de screenshots! Ik ga met de storing bezig en laat het hier weten!
Reputatie 7
Badge +3
Tellertje blijft hier nu op 3 staan en zijn dan niet 3 "nieuwe" berichten maar "nieuwe" in 3 gesprekken.


Ik heb ook problemen met het quoten van een bericht wat al gequote is, als ik daar weer op reageer dan kan ik niet meer plaatsen terwijl dat eerder wel kon.

Nu heb ik de eerste quote er maar uitgehaald en dan kan ik hem wel plaatsen alleen leest het dan een stuk rotter omdat je terug moet kijken waar op gereageerd werd in 1e instantie.


Edit: Opeens staat het bericht met dubbele quotes welke ik eerder probeerde te plaatsen wel in het topic. Nu stond het er wel dubbel dus het eerdere bericht maar leeggehaald. 🤣
Bij mij werkt het tellertje terug normaal.

En dat ene bericht dat maar in het vet bleef staan, is na 15 pogingen en enkele dagen proberen eindelijk "gelezen".
Mooi, fijn dat het is opgelost! 🙂
Badge +3
Sinds vanmiddag (er stond tijdens de lunch nog een 4) stond er nu 2 en dat klopte. Die moest ik nog even 'openen' (Toon gesprek) ook al was het maar 1 zinnetje.
Reputatie 7
Badge +3
Ik probeer net mijn profiel aan te passen, dit omdat ik nu een ander abonnement heb en niet met voor werk reis, maar dat lukt niet. Dan krijg ik deze error:

Badge +3
Nog steeds? Ik heb net een paar keer wat gewijzigd en dat ging prima.
Reputatie 7
Badge +3
Ja, nog steeds.
Badge +3
En als je dingen één voor een wijzigt (abonnement, frequentie, reismotief)... 🤔
Reputatie 7
Badge +3
Maakt geen enkel verschil, error verschijnt wat ik ook doe.

Jammer dan, dan maar niet kloppende info in mijn profiel. Ik ga er geen tijd meer besteden.
Badge +3
Maakt geen enkel verschil, error verschijnt wat ik ook doe.

Jammer dan, dan maar niet kloppende info in mijn profiel.

Zullen er wel meer hebben (ik had ooit alle abonnementen aangevinkt) dus dat is inderdaad het laatste waar je je druk over zou moeten maken..

Klopt mijn Community profiel wel.. Who cares?! 🤣

Reageer