Ik moet op eens 170 euro betalen en ik heb weekend vrij abonnement en die betaal ik netjes iedere maand en wat ik er buiten rijs is ook niet veel dat is in totaal maar 58.72 ik vraag me af waar 111.28 euro vandaan komt wand zo veel rijs ik ook niet ik hoop dat mijn vraag beantwoord kan wordenÂ
U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden.
Als daaruit blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.