beantwoord

betaald

  • 13 June 2022
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, mijn abonnement is op 2 mei ingegaan en ik heb 34,70 vooruit betaald.  Op 2 juni kwam mijn rekening uit op 56 euro.  Is dit 56 euro, mei reiskosten en juni pre-abonnement?  Ook werd de 56 euro die ik had betaald weer teruggestort op mijn rekening.  Wanneer wordt het geld weer opgenomen en is dit schadelijk voor mijn abonnement?

Waarom is mijn factuur terugbetaald? ns brengt me in verwarring.

 

icon

Beste antwoord door Momo 13 June 2022, 23:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Abonnementskosten worden altijd vooraf betaald en reiskosten achteraf. Op een factuur van begin juni worden dus inderdaad de abonnementskosten van juni berekend plus de reiskosten van mei. Dit kunt u ook terugzien in uw betaaloverzicht in het MijnNS account. De facturen zijn daar te bekijken, daar staan de kosten gespecificeerd. Dat het weer teruggestort is wel vreemd, maar misschien is dat ook te zien in het betaaloverzicht. Komt u er met betaaloverzicht niet uit kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice. 

Reputatie 1

Sanırım çok az Felemenkçe bildiğim için faturayı yanlışlıkla iptal ettim. Telefon etmeden yapabileceğim bir yer var mı? çünkü telefon görüşmesi yapacak kadar Hollandaca bilgim yok. 

Ik denk dat ik per ongeluk de rekening heb opgezegd omdat ik heel weinig Nederlands ken. Is er een plek waar ik heen kan zonder een telefoontje? omdat ik niet genoeg Nederlands ken om te bellen.
Reputatie 7
Badge +3

Er wordt in de mail die u hier geplaatst heeft inderdaad aangegeven dat u de automatisch incasso heeft gestorneerd. 

Contact met de klantenservice kan ook via chat, Twitter of Facebook. Maar de medewerkers aan de telefoon spreken ook Engels. 

Verder kunt u het beste de rekening alsnog betalen. In de mail staat het bedrag, het rekeningnummer van NS en de omschrijving, hiermee kunt u zelf via internetbankieren het bedrag alsnog betalen. Wel kunt u nu het beste de geplaatste mail verwijderen door op de 3 puntjes onderaan uw bericht te klikken en “bewerk” te kiezen, nu staan namelijk uw naam, adres en e-mail openbaar zodat kwaadwillenden dit eventueel zouden kunnen misbruiken.

 

Reputatie 1

Hartelijk dank voor uw waarschuwingen en aandacht. 

Reageer