Hello! I am not sure but seems like I have problems with uploading NS subscription to OV-chipkaart. I have now NS Flex Weekend Vrij (from 28 May 2023), but in my OV-chipkaart account I see “Reizen op Saldo NS Vol tarief”, and I have been billed for full price (170 euro) for my travelling during the weekend + NS subscription price. I picked up the order, what is wrong? Card/system is broken?
beantwoord
I can not upload NS subscription to OV-chipkaart
Beste antwoord door Laura NS
I'm afraid they misunderstood. I fear that the season ticket wasn't activated properly. You have 30 days to pick up the activation and after this it expires. You had best get in touch with customer service again about activating your season ticket.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.