beantwoord

NsFlex

  • 5 June 2023
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Heb in April een nsflex aangevraagd, op 19 mei kon ik deze op halen bij bij de automaat/service punt ov. Dit lukte niet wandt er stond niets klaar. Contact met klanten service opgenomen en die vertelde mij dat het alleen bij de na automaat kon en het abonnement weer klaar gezet om opnieuw op te halen.22 mei naar Haarlem station gegaan om daar op de automaat mijn flex op te halen maar weer niet.Ben toen naar de balie gegaan maar daar lukte het ook niet,de medewerker heeft toen gebeld naar klanten service maar dat werd ook niets. 31 mei weer een ophaal bericht gekregen en weer Haarlem station naar de balie en weer lukte het niet, medewerker weer naar klanten Service gebeld en die kreeg te hooren dat het binnen twee dagen geregeld zou zijn DUS NIET. WAAR NEER KRIJG IK MIJN FLEX ABONNEMENT??? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 5 June 2023, 12:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Rjd63,

Had je het abonnement op een nieuwe of op een bestaande OV-chipkaart besteld?

Als het op een nieuwe OV-chipkaart besteld is, staat het abonnement al op de kaart zodra deze geleverd wordt. Je hoeft deze dan niet op te halen bij een automaat.

Als het op een bestaande OV-chipkaart besteld is, gaat het abonnement direct dezelfde dag in en heb je een maand de tijd om het op te halen bij een automaat. Het is dus een beetje vreemd dat je het in april besteld hebt en pas op 19 mei op zou kunnen halen.
Ik zou denk ik toch nogmaals contact opnemen met de klanteNService om e.e.a. uit te laten zoeken. Hier op de community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij klantgegevens.

Middag mrfree

Nee het gaat om een abedement wissel,van dal voordeel op saldo naar flex op rekening.Maar bedankt ga wel weer bellen.

Reageer