Skip to main content
beantwoord

reis staat er niet in


Ik lees dat het 24 uur kan duren maar is erover heen gegaan

Ik heb woensdag retour gereisd. de ochtend staat er niet in en de middag wel ??

ik wil het declareren voor werk en dat gaat zo niet

 

Beste antwoord door Tochjo

Er staat inderdaad dat het maximaal 24 uur kan duren, maar in de praktijk kan het langer duren. Mijn reizen van dinsdag en woensdag staan ook nog niet in de reishistorie. Er zit niets anders op dan nog even te wachten, helaas.

Bekijk origineel

4 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13146 reacties
  • Antwoord
  • 9 juni 2023

Er staat inderdaad dat het maximaal 24 uur kan duren, maar in de praktijk kan het langer duren. Mijn reizen van dinsdag en woensdag staan ook nog niet in de reishistorie. Er zit niets anders op dan nog even te wachten, helaas.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16567 reacties
  • 9 juni 2023

NS is nogal optimistisch door aan te geven dat het 24 uur kan duren. Het kan wel meerdere dagen of zelfs weken duren voor een reis zichtbaar is in de reishistorie wanneer je NS Flex hebt. 


  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
  • 29 juni 2023

Dit is echt een grote ergernis van mij. Het duurt soms weken voordat een reis wordt vermeld. Heel onhandig met declareren van zakelijke reiskosten. Bij reizen op saldo waren reizen altijd vrijwel direct te zien en te declareren via ov-chipkaart.nl. Ik denk er sterk over om weer ouderwets te reizen op saldo...


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 16567 reacties
  • 29 juni 2023

Als je de keuze hebt om op saldo te reizen kun je dat doen. Wil je echter een abonnement anders dan Dal Voordeel dan kan dat niet omdat die alleen nog als Flex abonnement te koop zijn. 


Reageer