beantwoord

tijdelijk van traject vrij naar dalvoordeel

  • 14 July 2023
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Sinds 1 februari heb ik een traject vrij abonnement. In augustus heb ik 3 weken vakantie. Is het mogelijk om in augustus drie weken het traject vrij te pauzeren en voor deze 3 weken een dalvoordeel abonnement te nemen en na deze 3 weken weer terug naar traject vrij?

icon

Beste antwoord door basvdbas 14 July 2023, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Ja dat kan, 30 dagen na ingang van een betaald abonnement kan je het wijzigen naar Flex Basis, dan blijf je gratis klant met reizen op rekening. En daarna kan je wanneer je wil weer wijzigen naar een betaald abonnement.

Edit: sorry niet goed gelezen.. je wil naar een ander betaald abonnement dus dan zit je vast aan die 30 dagen, maar via de klantenservice kan je volgens mij eerder wijzigen omdat jij van dalvoordeel naar een duurder abonnement wil.

Reputatie 4

Sinds 1 februari heb ik een traject vrij abonnement. In augustus heb ik 3 weken vakantie. Is het mogelijk om in augustus drie weken het traject vrij te pauzeren en voor deze 3 weken een dalvoordeel abonnement te nemen en na deze 3 weken weer terug naar traject vrij?

ja dat zeker als jij 1 augustus besluit wijzigen naar dal voordeel kan je vanaf 1 september weer terug naar traject vrij weer wijziging doorvoeren er zit altijd vanaf datum dat wijzigt naar betaalde abbonnement wijziging doet 30 dagen tussen 

Reputatie 6
Badge +1

Sinds 1 februari heb ik een traject vrij abonnement. In augustus heb ik 3 weken vakantie. Is het mogelijk om in augustus drie weken het traject vrij te pauzeren en voor deze 3 weken een dalvoordeel abonnement te nemen en na deze 3 weken weer terug naar traject vrij?

Na 3 weken kun je niet terug naar Traject Vrij. Als je je Flex abonnement wijzigt, kun je je abonnement 1 maand niet meer wijzigen (behalve als je wijzigt naar NS Flex Basis, dan kun je je abonnement de volgende dag weer wijzigen). 

Reageer