Maar via iemand hoor ik dat omleiden via Haarlem sowieso via spoor 7 moet, want:
Nee, ik denk dat dat een foutje van @ProRail is geweest. Als je naar sporenplan.nl gaat en de plannen van Ass er bij pakt, zie je dat je niet naar Haarlem kan vanaf 4
Haal ze echt maar zo snel mogelijk weg, die vertrekstaten…
De trein van 21:55 blijkt op Sloterdijk (zonder aankondiging) niet te rijden. Ook op Ede-Wageningen ging de trein van 20:26 (zonder aankondiging) niet.
Zeg @NS_online dan kom je aan op Leiden met twee treinstellen en dan open je er eentje, zodat we gezellig met honderden op elkaar 3 oktober mogen vieren!
Dan de trein van 20:15 van Leiden CS richting Vlissingen wordt verboden om in stappen in het voorste treinstel in Leiden. In Roosendaal moet iedereen eruit om alsnog voorin te stappen. Wat is dit nou voor circus?
Stel 9585 gaat om 22:57 (als rit 3686) naar Arnhem vanuit Roosendaal (dus ja, niet vooraan instappen in Leiden als je verder moet dan Roosendaal, maar verboden lijkt het me niet) 😅
Want dan heb je in ieder geval een ‘rechtstreekse’ trein Leiden - Breda/Tilburg/Den Bosch 🤣
Edit: dat stel had geen HC dus in 9585 mochten geen reizigers mee…
Uiteraard niet grappig bedoeld maar bij de aanrijding van een trein met een lijnbus vanmorgen was de eerste vraag op Twitter of er bussen ingezet zouden worden.
Gelukkig zaten er geen passagiers in de bus en was de chauffeur volgens iemand die het filmde ook al de bus uit. Sterkte aan de machinist, geen idee of die kon zien dat de bus leeg was.
Uiteraard niet grappig bedoeld maar bij de aanrijding van een trein met een lijnbus vanmorgen was de eerste vraag op Twitter of er bussen ingezet zouden worden.
Gelukkig zaten er geen passagiers in de bus en was de chauffeur volgens iemand die het filmde ook al de bus uit. Sterkte aan de machinist, geen idee of die kon zien dat de bus leeg was.
Was wel heftig in ieder geval. De bus is compleet door midden gereden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.