Skip to main content
beantwoord

Even relativeren. Is het Covid-virus door de trein gebracht?


Toon eerste bericht

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 11 april 2025

Ze nemen de spoorwegpolitie wel heel letterlijk...


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 11 april 2025

Grappig detail: De striping/livery zoals het op deze afbeelding is toegepast, is door hetzelfde bureau ontworpen als het Flow design van NS, wat als eerste is toegepast op de VIRM: 
https://studiodumbar.com/work/ns en https://studiodumbar.com/work/dutch-police.

En dat Studio Dumbar is weer opgericht door de ontwerper van het NS logo, Gert Dumbar.

 

En zo is het cirkeltje weer een soort van rond. Denk ik. Soort van.

 


Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 11 april 2025

Het forum is aan het instorten, ik kan nu niet meer topic's laden en zal het moeten doen met de eerste paar recente topic's...

 

Oh, en m'n eigen posts editen kan ik ook niet meer, tenzij ik eerst op de 3 puntjes van een andere post druk en dan op die van mij…

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Ja, veel vreemde weergaven en time-outs. Gremlins 🤣

Op https://community.ns.nl/search/activity/recent is het aantal nieuwe reacties niet te zien:

Terwijll het op https://community.ns.nl bij Recent actief er wel bij staat:

Ook wel bijzonder, de tekst voor Beste antwoord / Like / Quote ontbreekt bij veel reacties maar niet allemaal… 

 


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 11 april 2025
Robert B schreef:

Op https://community.ns.nl/search/activity/recent is het aantal nieuwe reacties niet te zien:

Gainsight heeft helaas weer een nieuwe lading bugs uitgerold. Op de Eurail-community hetzelfde probleem.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 11 april 2025

De “Toon meer” knop is ook verdwenen:

Verder dan de eerste zoveel topics kun je dus niet…

 

Edit: Oh, dat was wat ​@Gorott al schreef 🤣. Ik ben lekker scherp weer…


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 11 april 2025

Als je nog een stijlfoutje ziet na het posten kan meteen editen ook niet meer. Eerst de pagina opnieuw laden en dan lukt het meestal nog wel, niet altijd.  Na een tijdje ook, dat dan weer wel. Mijn beste vrienden zitten niet bij Gainsight. Ze hebben me een jaar lang geblokkeerd hier en dat was natuurlijk heel terecht en verdiend.

Eigenlijk hoort dit in ons cabarettopic met satire niet thuis, het is niet om te glimlachen.


JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 11 april 2025
Thom schreef:

Mijn beste vrienden zitten niet bij Gainsight.

Het is soms net of ze de testomgeving en productieomgeving hebben verwisseld. Het is bijna knap zoveel bugs er steeds maar weer tevoorschijn komen… Zelfs zonder testen zou dat nog moeten opvallen.

Op het KPN forum ook klachten (o.a. ook over de “toon meer” knop). Daar is het met de bugs net zo'n bende als hier.

Kijk je op één van de willekeurige fora op deze pagina, dan zie je overal dezelfde problemen 🤣: https://www.gainsight.com/customer-communities/examples/

 


Tomas
  • Machinist NS
  • 11 april 2025

Sorry, ik had honger. 
 

Zonder gekheid, ik vroeg me al af waar ie was en zat driftig mijn Chrome extensies na te lopen..


Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 12 april 2025

Fijn dat dit ook op de vrijdag is doorgezet, dan zit je zeker tot de maandag mee 🙄.

 

Zet nooit dingen door op productie op de vrijdag!!!!

 

Excuses heer Thom, ik moet hier wel om glimlachen, maar meer om hoe pijnlijk gênant dit eigenlijk is.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 14 april 2025

Joepie, alles is weer zoals het hoort. 


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 14 april 2025

Excuses heer Thom, ik moet hier wel om glimlachen, maar meer om hoe pijnlijk gênant dit eigenlijk is.

Tja, zo kun je het ook zien, ;-)


Reageer