Automaat den helder is kapot en ik kon mijn keuzekaart niet ophalen ik ben we ingecheckt. Hoe nu verder
beantwoord
automaat station den helder is kapot en ik kon mijn keuzekaart niet ophalen
Beste antwoord door Daniël NS
Goedemiddag Brangela. Welkom bij de NS Community.
Ik raad je aan om bij je eindbestemming alsnog je keuzedag te activeren voor je terug rit en dan later contact op te zoeken met onze klantenservice om je eerste rit te vergoeden. Heb je toevallig ook een nummer van de kapotte automaat? Dan kan ik dit voor je doorzetten!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.